Zynpasr65 Kızlar eşim ve benim hiç bi sorunumuz yok rahim filmi de çekildim herşey olması gerektiği gibi. 2 ay femara kullandım sonuç alamadık doktorum bu ay aşılama önerdi femara + aşılama olarak bu şekilde sonuç alan oldu mu 15 aydır bebek istiyoruz 🙏