Mina38 Kızlar merhaba 32 haftalığım 1700 gr mış biraz cılız kalmış dedi dr erken doğum riskim var ciğer geliştirici verdi 2 şer adet 2 gün yaşayan varsa bilgilendirirmisiniz beni
kuzeymomsss Mina38 35 haftalıkken bende olmuştum, 1 gece hastanede yattım 1 doz gece bir dozda yarını hastaneden çıkarken vurmuşlardı
yeniklasor Mina38 Bende 35 haftaligim sizin gibi 2 şer adet 2 gün vuruldum nst de sancım çıktığı için yarın tekrar nstye giricem bakalım hayırlısı 🌸
Bsra-tasan06 Mina38 28 haftamda vuruldum erken dogum riskim oldugu için şuanda 32ye geldik şükür bende sizin vuruldugunuz gibi vuruldum bi yan etkisi olmadı 😌
Taricat Mina38 bende 34+5′de erken doğum yaptım bana da vurmuslardi 2 kez ve çok faydasını gördük diğerlerinde nefes almasında falan hiçbir problem yaşamadık çok şükür 🤲🏻
yeniklasor kuzeymomsss sizin gibi bende 35 haftaligim vuruldum . İğneden sonra ne zaman doğum yaptınız acaba yada hamilemisiniz bekliyomusunuz daha?
Csgoneng Mina38 ben bugün iğnelerimi aldım yarın iğne olacağım nasipse, biz de 35 haftalığız ve 1960 gr