Deniz93 görümcem Bi hafta oldu doğum yapalı gögüs ucu yok maalesef bebek tutamıyordu gittim aldım cok şükür onun sayesinde emiyor bizim bebiş ama bazı bebişler reddedebiliyormus midesi kalkabiliyomus kızlar bide ben o olmazsa diye internetten bebek besleme sondası getirttim 4 numara yenidoğan trendyoldan aldım bu ince Bi plastik birini sağdın sütün içine katıyorsun ucunu ince uc kısmını gögüsüne bant ile yapıştırıp bebegin gogusu memesini sağlıyor cektikce biberon dan geliyor sut ama hem gögüs tutmasını sağlıyor hemde sütün gelmesini sağlıyor süt gelip tutmaya alısınca bırakırsınız yeni anne olacaklara tavsiyemdir kullananlar da memnun set olarak 300 TL ama sadece sondası 60 tlye aldım içinde 5 adet var