Nehiryusuf1 Kızlar emzik alıcam fakat bibs ve frigg arasında kaldım hangisini önerirsiniz kullanan varmıdır aranızda ?
balkopugu2701 Nehiryusuf1 canım ben Philips aventin 0-6 ayını aldım herkes çok güzel yorum yapmıştı bibs de takip ettiğim kullanıcılarda gördüm yenidoğan için büyük ve bazı çocuklar kuscak gibi oluyormus öyle gördüm okudum