Grayworldinsideme Kızlar 26 haftalık hamileyim. Bugün şeker yüklemesi için gittiğimde bebekte tek taraflı böbrek büyümesi olduğu söylendi. Bilgisi olan var mı? Çok endişeleniyorum. Nette çok farklı şeyler yazıyor
Merro Grayworldinsideme yegenınde vardı başta çok sıkı takıp edildi ama genelde dogumdan sonra normale dınuyor bizimki dönmedi o uuzden amelıayt oldu başlarda çok sık takip edildi şimdi 4 yaşında yılda bir emara giriyo rutin kontrolleri yapılıyo biraz zor bi dönemdi ama şükür iyi sadece takipli hasta büyümesi devam ettiği için kendı buyumesi durumca muhtemelen kontrolude bitecek umarım siizmkide biran once gecer
Gamzelininannesi Grayworldinsideme k Grayworldinsideme bugün banada aynısını söyledi doktor 22+6 haftalıgim bebeğim kız ve genelde kromozom bozukluğundan dolayı olabilir dedi ya kafam çok karıştı testlerde sıkıntı çıkmamıştı benimde
kereminannesiiiiiiiii Grayworldinsideme benim bebegimde var 13. Haftada farkedildi su an 34 haftalik hamileyim 2 tarafli büyüme var biri 17mm biri 8 mm sinirin epey üzerinde ama böbrek çalıştığı sürece sorun olmuyor sık takip ediliyor dogum sonrasi nefrolog takibi onerdiler dogumdan sonra idrar cikisi vs olmaz sorun devam ederse acil ameliyat olabilir dediler ama nefrologla görüştüm genelde ameliyata gerek kalmazmis kendiliginden gecermis
Lk34_ Grayworldinsideme affedersin bebek çişini yaparken pipisinde kalan az miktarda idrar böbreğe geri dönüyormuş buda böbrekte genişlik olarak görünüyormuş doğumdan sonra sünnet ettiricez bizde 5 aylık flaj olunca detaylı ultrason da doçente gitmiştik o böyle söylemişti canim kalbini ferah tut
Grayworldinsideme Lk34_ evet doktor da genellikle sünnet ettirilince geçiyor dedi ama inşallah öyle olur çok teşekkür ederim🙏
Alyaninannesiiii Bana da söyledi doktorum 30 haftalık kızım var sol bobrek 1cm buyume gormus suan anne karninda yapabilecwgimiz bi durum yok dedi dogumdan sonra kendiliginden gecebilir gecmezsede tedavi edilmeli dedi takipteyiz suan
Grayworldinsideme Alyaninannesiiii ne zaman söyledi size. 1 cm çok düşük zaten sıkıntı olacağını sanmıyorum. Ayrıntılı ultrasonda farkedilmemişmiydi. Ben 26.haftamdayım daha yeni haberim oldu
Grayworldinsideme kereminannesiiiiiiiii yaaa peki bu dr lar kime ve neye göre anomali demiş anlamadım. Bana da size dediği gibi genelde kendiliğinden geçer dendi
Grayworldinsideme Grayworldinsideme size neden öyle anomali demiş dr anlamadım o sınırın biraz üstü çok hafif düzeyde bir büyüme. Genelde kendiliğinden geçer diyor drlar
kereminannesiiiiiiiii Grayworldinsideme anomali olma ihtimali oluyor ben de bu yuzden amniyosentez yaptirdim temiz çıktı 2li test yaptirmistim temiz cikmisti Sonra ayrintilida hem bobrek buyumesi hem de koroid pleksus kistleri cikti Internette araştırdıgim kadariyla ayrintilida 5 kriter var bunların 2si bebekte cikarsa anomali ihtimali doğuyor bu yuzden de amniyosentez isteniyor
Grayworldinsideme kereminannesiiiiiiiii anladım geçmiş olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız❤️
Ecehakanay Bende 31+4 haftalık kız bebeğe hamileyim benmde detaylı usg de belli oldu sağ böbrekte genişleme var dedi devamlı takip ediliyor inş geçer