Kızlar doktorumdan telefon numarasını istedim her hangi bir sorunum olursa konuşmak sormak için yani bu benim hakkım diye düşünüyorum ama özel numaramı veremem dedi vermedi peki benim sancım başlayınca yada bir ağrım sıkıntım olunca kime soracağım napıcam Allah aşkına ya birde ilk hamileliğim ve hiç bir bilgim yok doktorumlada konuşamazsam nasıl olacak Sizde doktorunuzun numarası varmı? normalde hiç bir doktormu numara vermiyor bilemedim?