Zeynephumeyra Yavrucumm kesinlikle sarimsak yollayin insaAllah bisyinz kalmaz ilk kizimda yasadim Amelyat olucaktim son care olarak hadi bunuda deneyim dedim birisinden duymustum Allah a hamd olsun bisymm kalmadi gunde 2 3kere fitil atar gibi yolluyorsunuz sarimsaklari zeytinyagina koyun ki kolay gitsin bide bunun yNinda yemeye icmeye dikkat etmeninz gerekir normalde 20gun faln yapiliyo ama o kadr surmedi bende belki sizdede kisa surede etki eder gecmis olsun❤️Sarimsak buyukse 2ye bölebilirsiniz
Zeynephumeyra Zeynephumeyra Yavrucumm ilaclarida kullandim sarimsaktan once evet fayda ettiler ama sadce 2hafta sonra tekraladi
Yavrucumm Zeynephumeyra bunu ilk defa duydum canım normalde bu kadar önemsemem ama doğumum çok yaklaştı bu şekilde doğum yapamam ne oturabiliyorum ne yürüyebiliyorum inşallah biranönce geçer
Annebebek34 Üstte arkadaş yazmış ama ne krem ne ilaç hiç bişey fayda etmiyordu 1hafta uykusuz gezdim popomun üstüne oturamadım en son sarımsağı ortadan kestim bende dışta olduğu için tıpa yapar gibi koydum basur memesinin üstüne ertesi günw bişeyim kalmamıştı