Poyras aynen canım bende de o durum oldu malesef 9 haftada kalbi durdu 11. Haftda kontrolde öğrendim doktora her gittiğimde hep içimde bi korkuyla gittim ekrana bakıp hareketli görünce ohh diyordum doktorum da hareketlerini tam hissetmeye başla korkuların gececek dedi aynı dediği gibi oldu ama ben hareketlerini 16. Haftadan beri hissediyorum midem de kelebek uçuyo gibi kayıyo gibi değişik şeyler oluyor onlar da düzensiz oluyor o hafta da 1 gün hissedip 3 gün hissetmiyorum mesela ama kötüyü aklıma getirmemeye çalışıyorum ne kadar kötü düşünürsen hep kötü başına gelir o yüzden rahat olalım ki bebeğimiz de rahat olsun