Kızlar gebeliğin başından beri herkeste olduğu gibi göğüs ağrım var ilk başta ki kadar değil tabi , ama şu an sanki içinden içinden iğne batiyo kesiliyo sonra diğer göğsümde oluyo igneleniyorum sanki göğsümun içinden garip bı his anlamadım gitti , inşallah süt olur kanallarım açılır en büyük korkum sütüm olmazsa korkusu göğüslerim küçük olduğundan sanki sütümde olmayacak hissim var ☹️