KonuMankeni Nstden anlayan hamiş arkadaşlarım benim anladığım düzenli sancı çıkmış ve 60 a varıyor. Doktorum her an olabilir dedi. Bu sancıyla ne zamana gelir acaba benim kızçem. Sizlerin nasıldı bana akıl verin doktorumun nöbetine denk getirmek istiyorum 😅
hunilimom KonuMankeni evet düzenli ama doğum için yetersiz daha yüksekte olması lazım ama 60larda ise baya yakın 🌸
hunilimom KonuMankeni bu bebise bağlı erken gelmek isterse saatler içinde bile siklasir sancılar siz yürüyüşü felan yapın
Gamzeeee0606 Şuan nstye bağlıyım bende seninle aynı durumdayım 36+2 deyim kasılmalar 60larda kız doğuracak mıyız ne 😁😁😁
KonuMankeni Gamzeeee0606 aayyy 😅😅 haber ver bize.. hayırlısı bakalım bir an önce sağlıkla alalım kucağımıza 🥰🥰
Aysemmm34 Benim geçen hafta 80 üzerindeydi kasılmalar bir hafta geçti daha açılma yok :( Cuma’ya kadar gelmezse suni deneyeceğiz inşAllah yarın gelir oğluşum 🤲🏻
KonuMankeni Aysemmm34 yaaa öyle de oluyor demek 😕🤦🏻♀️ İnşaallaah canım sağlıkla gelsin 🥰 kaç haftalıksın
Aysemmm34 KonuMankeni 39+0 haftalık olduk inşAllah bu gece suyum gelir de gideriz hastaneye diye dua ediyorum 🤲🏻