Oseb Kizlar pazartesi gunu bta hcg 1800 lerdeyken sali gunu 1600 lerde cikti kanamam yok ,kese gozukuyor var mi ilk zamanlar boyle dusup snra yukselen ?
Ilaydaile Oseb moralini bozmak istemem ama sağlıklı bi gebelik değil :/ Allah yardımcınız olsun inşallah.
Snmim Oseb canm aynısını yaşamıştım çok az bir farkla düşüp ertesi gün geri yükselmişti doktor laboratuvar hatası olabilir çünkü ya düşer yada yükselir demişti bi defa daha kan ver umarım cihaz hatasıdır yükseltmiştir tekrar
BuseBasderici Oseb canım üst üste verdiğin için inşallah yanlışlık olmuştur. Genelde iki gün arayla verin diyorlar. Ve hep aynı yerde ve aynı saat aralığında vermeye dikkat edin diyorlar
Oseb Doktorum carsmba gunune gun verdi o zaman gel bi daha bakalim dedi . Bende full yatiyorum kalkmadan dua edin kizlar nolur :( sagliksiz olsa simdiye kanama falan olmazmiydi ?