Nur22Elif Aile hekimimiz bu ilaçları verdi. Henüz 4+4 haftalık. Kullanmak için biraz erken değil mi? Siz ne zaman başladınız?
Zeyzey_12 Nur22Elif prilam zaten mide bulantısı hapı. Ben ilk 3 ay sadece folik asit kullanmıştım canım bide prilam mide problemlerim olduğu için
Ozgeozgul Nur22Elif ben 12. Hafta da decavit e başladım km değerlerinize göre vermiştir muhtemelen prilam da bulantı için sanırım ben kullanamdım
DenizinAnnesiiiii Decaviti içerken boğulacak gibi oluyorum🤢 bana da ilk haftalarda vermişti doktorum bir de gyno ferro vermişti ayrıca Demir ve folik asit almadım içlerinde folik asit ve demir var zaten
Nur22Elif DenizinAnnesiiiii ben de kızımda bunları kullandım ama sanki daha geç vermişti diye hatırlıyorum. (5 sene geçmiş üstünden. Net ne zaman başladığımı da hatırlamıyorum ki 😅)
Nur22Elif Ozgeozgul henüz kan değeri sonucum çıkmadı ki 😬 gebeyim deyince bubları yazdı direk. Prilamı ben istedim mide bulantım için.