Ilaydaile ben iltihaplanmayı iki kez yaşadım hamilelikte 5. Ve 13. Haftalarda oldu antibiyotik kullanmadan hiçbi şekilde geçmiyor kuruması lazım ordan iltihapın ben iki kez kullanmış oldum hamile oldugumu söylemiştim doktora konuşmuştuk bende çok korkmuştm bişey olur diye ama iltihap bebege daha çok zarar veriyormş bebege ulaşmaması gerekiyor iltihapın demişti bana hiçbirşey olmadı çok saglıklı bebegim şimdi24. Haftadaym