Merhaba anne adaylari. Ben 28+0 haftalik gebeyim. 1 haftaydi bebegim masallah cok hareketliydi dun gece uyuyana kadar hatta sabahda sanki bi kac hareket etti yeni uyandigimda yataktayken. Ama simdi sabahtan beri hic hissetmedim. Cok endiselendim😔 allah korusun biseymi olmus bebegime. Bu haftada olupda hareket etmeyen varmi?