Tuba0701m Onzyd diye bir ilaç var özel bir ilaç para ile alıyorsunuz yani ben ilk gebeligimde doğurana kadar onunla rahat ettim prilam kesinlikle ise yaramamisti ama onzyd içtiğim gün 24 saat boyunca asla bulantım olmuyordu . Siz de bu hapı doktorunuza danışip kullanabilirsiniz bebeğe de her hangi bir zararı yok danışın öyle kullanın çok rahatlayacaksiniz.