Bi arkadaşımın testi pozitif çıktı sonra doktorda ne kese ne bebek göründü doktor kan testi yaptı eğer 5 bin üzerinde olursa dış gebelik dedi testin sonucu 4 gün de 5 binin de üzerinde çıktı sağlık ocağında ki doktorumuz da neden alttan bakmadı dedi tahminimize göre 6 haftalık hamile normal mi gözükmemesi