Kızlar ben detaylıya girdim özel hastanede lakin kalbinde hafif sorun oldugunu söyledi doktr 28. Haftada tekrar doktora Perinatolojiye gitmemi tavsiye etti. Bende bi bakayım randevulara dedim zeynep kamile direk alınmıyomus sanırım oncesinde kadın hastalıkları doktoruna gitmem lazımmış. Kaç hafta öncesinden gitmem gerekir kadın hastalıklarına bide kadın hastalıklarımı veriyo oraya randevuyu nasıl oluyo bilgisi olan varmı