Merhaba şuan 31+4 deyim rahmim kasıklarım Felaket ağrıyor uyuyamıyorum yürüyemiyorum yatarken dönemiyorum doktora gittim bebek baskı yapıyor ondan diyor ama sanki her hareketimde açılmam varmış gibi acılarım oluyor enfeksiyonda çıkmadı normal mi böyle olması benle aynı durumda olan var mı