Marshmallow1 Dün öğlen tarama testi için kan verdim bugün çıktı. Birazdan kontrole gideceğim. Bu kadar erken çıkmasını beklemiyorduk. Sizde normal mi?
Ozge Marshmallow1 hangi ilde yaşadığına da bağlı olabilir. Ben trabzondayım bana testler ankaradaki laboratuvara gidiyor ondan uzun sürüyor demişti.
lavanta35 Marshmallow1 merhaba ben de dün kan verdim doktor bi hafta sonra çıkar dedi. Ama dün akşam e nabızda pap-a ve beta hcg ikili test diye iki sonuç çıkmıştı. Bunun dışında bi sonuç çıkıyor mu acaba
Marshmallow1 Edabykl ay çok sevindim o kadar korktum ki doktor ve laboratuvar hemşiresi 7 ile 10 gün arası dedi öylesine internette bakarken gördüm sonuçlarımın çıktığını hemen randevu aldım. Çok teşekkür ederim içimi öyle rahatlattınız ki allah razı olsun
Edabykl Marshmallow1 evet bi sıkıntı yok banada bir hafta içinde çıkar dediler ama surekli kontrol ediyodum 2.gun baktim çıkmış hemen gosterdim cok sukur temiz cikmisti sizdr guzel haberler alirsiniz insallah 🤲🏼🌸
Marshmallow1 Ozge İstanbul’da yaşıyorum. 24 saatten daha önce çıkmış acaba bir sorun mu var diye çok korktum
Ozge Marshmallow1 istanbulda da var sanırım laboratuvar bir de hastanenize de yakınsa hızlı çıkmış olabilir. 🌸
Sennurklcc @Marshmallow1 evet çok şükür temiz çıktı ilk bebeğimi kaybetmiştim her testi özenle yaptırıyorum korkuyorum ama herşey yolunda gidiyor 🥰
Marshmallow1 lavanta35 benim e nabızda gözükmüyor maalesef hastanenin laboratuvar adresinden baktım ikili tarama testiniz çıkmıştır yazıyor sadece onun dışında detaylı başka bir şey yazmıyor
Marshmallow1 lavanta35 merhaba şimdi sonucumu laboratuvardan aldım dediğiniz gibi hcg ve papp-a harici başka bir sonuç yok
Dnzdmr92 Marshmallow1 bnde devlette yaptırdım 15 güne çıkar dediler ve sadce doktor göreblir dendi. Kan verme kağıdığının üzerinde sonuç alma yazıyordu baktım 3güne çıktı 🙂