Ceylanay İlk gebeliğim. Bugün 6+3üz. 2 kere gittim kese bebek hepsi tamam ama daha kalp atışı oluşmamış, haftaya tekrar gidicem ınsallah duyarım. Ama bugün ara ara kahve rengi akıntım oluyor bu normal mi?