ilaydaaltns Selam kızlar👋🏻 Eşimle nerdeyse 8 aydır korunmasız düzenli ilişkiye giriyoruz ama bir türlü hamile kalamadım. Adetim son iki aydır düzenliydi normalde düzensiz şimdi ise yine gecikmeye başladı. Aranızda benim gibi olupta tavsiyede bulunabilecek birileri varmı acaba. Gerçekten pozitifliğe ihtiyacım var moralim hiç kalmadı :(
Deletedmom622772 ilaydaaltns kuzenim 2 yıla yakın bebek sahibi olamadı ama inatla doktora da gitmedi meğer hormonla alakalı bir durumu varmış ilaç kullanmaya başladı ve hemen arkasına doğal yoldan ikizlere hamile kaldı şimdi bi erkek bi kızı var 5 aylık :) hiç baktırdınız mı değerlerinize ?
Nese86 ilaydaaltns İlk önce hiç stress yapmayacak bu ay hamile kalırım düşüncesiyle ilişkiye girmiyceksiniz.Yapmaniz gereken şey sakin olmak ve yumurtlama günlerinizi takip etmek.Folik asit kullanmaya başlayın.Iliskiden sonra mesela 10 15 dakika dinlenip hemen duşa girmeyin.Kafanizda hamileleikle ilgili birsey düşünmeyin.Olacak olacak diye baskı yapmayın kendinize koyverin gitsin.Ovulasyon testine alıp bakabilirsiniz.
Patilimom ilaydaaltns yumurtlama testiyle takip yapabilirsin. Bir gün arayla ilişki adet olana kadar devam edebilirsin. Ama içine dinmeyen bi durum varsa doktora gitmek en iyisi eşinle beraber.
Eslem_1 ilaydaaltns hormonal bi sorun yoksa ayaklarını havaya dik canım ben öyle denemiştim bilmiyorum belki de tesadüftür hemen duşa girme o şekilde bekle😀 ben bi de 4-5 yıl çocuk istemedim düşünmedim düşününce de bir kaç kez böyle ayaklarımı kaldırarak baya bekledim hamile kaldım hemen elhamdulillah 🌸hemen yataktan kalkmıyordum bi dene istersen ama Rabbim nasip etmeyecekse ne yaparsak yapalım olmaz tabi bi de vitamin değerlerinize hormonlarınıza da baktırın
zehraaaktas ilaydaaltns ben olursa okur olmazsa olmaz dediğim ay hemen hamile kaldım üstelik düzenli ilişki de yaşamamıştık önceki aylarda hep ilişkiden sonra ayaklarımı yukarı kaldırıp 10 15 dk falan bekliyordum o ay direkt ayağa kalktım hep ama ilişki esnasında psikoloji de çok önemli çocuk yapmalıyız bu ay olmalı diye başlarsan olmaz ilişkinin tadını çıkar çocuğu unut daha rahat ve gevşek olacaksın inşallah hamile kalırsın sen de bir an önce ama işte beyinde bitiyor iş önemli olan stres yapmaman ilişki esnasında ve Bi doktora gitmeni öneririm nolur nolmaz
Eylul2019 ilaydaaltns kizima evlendikten 7 ay sonra hamile kaldim..ikinciyede hic korunmadan bir bucuk sene sonra hamile kaldim.degerlere baktirdm sorun yoktu doktor bana inofolic kombi verdi digerlerndn farkli yumurtlamani falan duznliyck sperm kalitesini yukselteck dedi..ikinci kutuya gectmgde hamile kaldim sende bi doktoruna sorup kullan bence
Deletedmom7373700 ilaydaaltns doktora gitmediyseniz gidip muayene olun derim. Biz istemeye başladık denedik olmadı. Sonra doktora gittim her şeyim normal çıktı. Eşim kontrole gidecekti sperm testi için. Olmaması için hiç bir sebep yoktu çünkü benden yana. Sonra hamile kaldım eşim gitmeden. Ama en temel etken bence stres. Asla kafaya takmamak gerek. Bizde 8 ay denedik aşırı kafama taktım. Ne zaman düşünmeyi bıraktım o ay oldu
Nililaylayla Merhaba adetin 2. Veya 3. Günü doktora hormon testi verin, eşiniz de sperm testi versin. Tabii ki daha erken bir şeyiniz yoktur ama bazen çok basit bir şey oluyor boşuna vakit kaybetmiş olmayın bence. Sevgiler 😇
Worldmom Adetin bittiği günün ertesi günü çalışmaya başlayın. Bazen erken yumurtlama oluyor illa 14. Gün yumurtlama oluyor diye bişey yok.. Aklında bulunsun canım:))