Benim adetim 8 nisandi 9 nisan test yapdim silik cizgi cikdi 3 gun daha bekledim test yapmak için 13 nisan bi daha yaptım oncesinden koyuydu azacik ama 14 nisan hala rengli akintim oldu yerleşme kanamasidir zannetdim.2 gun oldu bitti 16 nisan sabahi benden baya baya kan geldiğini gordum sandim ki test yanlış çıktı gebe değilmiyim regl oldum ama yine duramadim test yaptım bu defa test kipkirmizi çıktı pozitif yani. Eşim yoktu yanimda geldiği gibide doktora gitdik ultrasonda doktor bakdi bebek goremedi.10 gun sonra tekrar gelmemi istedi eşim yine gitdi işle alakali doktora gidemedim yine test yapdim bu defa o koyu kirmizi yine silik cikiyo ama hala regl oluyorum.omrumde bu kadar uzun regl olmamıştım uzun oldu belki ama sizinle paylaşmak istedim belki anlarsinz diye acaba kimyasal hamilelik yaşamış olabilirmiyim?lutfen yardimci olun.