Merhabalar arkadaşlar… 32. Hafta calısabilir raporu aldım ben devlette çalışıyorum . Fakat 37.hafta calısamaz raporu alamıyorum. Sistem otomatik atıyor olabilir mi acaba? Personel şubem ben bu sorumlulugu alamam bilmiyorum rapor getirmeniz gerek diyor. Ama sistemsel olarak kadın dogum doktorumuz 37. Hafta çalışamaz raporunu cıkaramıyor iki gündür 😪😪😪😪 yardımcı olursanız cok sevinirim halletmem gerekiyor