Nur234 inşallah güzel geçer sizin🥰 belden uyuşturmalı işte 🤷🏼♀️ Ama benim bebek çıktıktan sonra genele döndü çünkü çok konuşup sonra doktorlara bağırdım yavaş olun çekiştirmeyin falan diye😂😂 tansiyonum da 14 falan olmuştu . Çıkınca ağrım vardı ama şükür akşamına ayağa kalkmıştım