_gmzenur_ Kızlar o kadar mutluyum ki 7 ay oldu kürtaj olalı nerdeyse, kürtaj olduğumdan beri adetim düzensizdi yumurtlamam olmuyordu bu ay şükür oldu 🙏🏻 Yumurtlamam 24 Nisanda oldu çatlamamda 25 Nisanda. 23-24-25 Nisanı değerlendirdik sizce devam etmelimiyim değerlendirmeye? İnşallah bu ay olur gebeliğim sizlerden dua bekliyorum🤲🏼 https://imgyukle.com/i/RjchKs
Gulcingezer _gmzenur_ sen bilirsn ama yorma kendini zevk icin birliktelik yasa gunlerini degerlendirmissin zten ins hayirlisi olur
Cnsy00 _gmzenur_ benimde 8 mayıs 23 nisanda değerlendirdik bir kürtajım var 3 buçuk aylıktı nöral tüp defekti çıktı aldırmak zorunda kaldık (umarım tekrar aynı şeyleri yaşamam kimse yaşamasın ) şuan ikinci deneyişim hayırlısıyla inşallah olur isteyen herkesin
_gmzenur_ Ozlm0616 Oruç olduğumuz için anca akşamları girebiliyoruz canım 🤦🏼♀️ Bugünüde değerlendireyim o zaman
Gamzedefnem Benimde 24 nisandi yumurtlama günüm öncesi ve sonrasını değerlendirdik inşallah güzel sonuçlar alırız. 2 kürtajım ve 1 kimyasal olmuştu benim bu sefer kortizona başladık hayırlısı ile inşallah ilerletiriz gebeliği. Bayram sevinci yaşarız inşallah
_gmzenur_ Gamzedefnem inşallah kuzum benimde bir kimyasalım bir kürtajım var rabbim bu güzel günlerin yüzü suyu hürmetine nasip eder inşallah 🙏🏻
Gamzedefnem _gmzenur_ Amin canım inşallah araştırma yaptırdın mi neden oluyor diye. Benim bağışıklık sistemim bebeği kabul etmiyor kan pohtilasmada meyilde çıktı iğne kullanmıştım ama olmamıştı yine bu sefer bağışıklık baskılayıcı ile deniyoruz
Gulcingezer Cnsy00 benimde bat 8 mayis 23 nisani degerlendirsim ins guzel haberler aliriz ayni gunlermis 🙏🏻🙏🏻
_gmzenur_ Gamzedefnem canım 1 tane kızım var zaten onda hiç bir sıkıntı yaşamadım tahlil falan yaptılar bir sıkıntı çıkmadı
bebekkkkkkk000 _gmzenur_ İnşallah olur kuzucum Rabbim gönlünden geçenleri sana nasip etsin benimde bat 9 mayıs beraber bekleyelim😘😘 24-25 yumurtlama 26 çatlama oldu benimde 1 haftadır hiç boş geçmeden değerlendirdik bakalım hayırlısı olsun artık Allah nasip ederse 10 aydır gebe kalmaya çalışıyorum ama işte olmuyor kısmet 😘🎊
_gmzenur_ bebekkkkkkk000 inşallah kuzum bekleyelim 🥰 güzel haberler alırız inşallah. Rabbim bütün isteyen herkese nasip etsin 🌸🤲🏼
Htc3866 bebekkkkkkk000 bende sizlerle bekleyeyim ama biz sadece 24 nişanı degerlendirebildik eşim asker çok yoğun çalışıyor 😔
Gamzedefnem _gmzenur_ Alalh uzun ömürler versin benimde 5 yaşında bir kızım var 2. birturlu olmadı bende otoimmun problemi var bütün saçlarım falan döküldü vucttada aynı şekilde ondan kaynaklı diye düşünüyoruz hayırlısı bakalım inşallah bu sefer olacak diye umid ediyorum
Gamzedefnem _gmzenur_ _gmzenur_ Bayramdan sonra 6_7 si gibi test yaparım. Sen ne zaman yapacaksin test
_gmzenur_ Gamzedefnem Erken gebelik testi 6 gün önceden gösteriyor ya canım reglime 5 gün kala falan yaparım eğer negatif çıkarsa regli günü yaparım birde