zeynonunannesiiii Siz hangi emzikleri kullanıyorsunuz Kiraz uçlu silikon emzik diye bir şey var kullanan varmı memnun musunuz
Ozge zeynonunannesiiii ben her çeşit aldım sanırım hangisini tutarsa diye ama damaklılar meme reddi yapıyor diye vermek istemiyorum. Kiraz uçlu olarak weebaby aldım. Yuvarlak uç olarak da avent ve babyplus almıştım.