anne96 hanımlar dogumdan sonra goguslerın bırı kucuk bırı buyuk kalıyor , sarkıyor gıbı seyler soylenıyor bunlar dogru mu herkesın basına gelıyor mu ? dogumuma daha var ama boyle seyler okuyunca ıcın daralıyor 🥺
Sarahh anne96 Hiç öyle bişey duymamıştım biri küçük biri büyük oluyormuş. Ama azıcık sarkma yaşanıyor büyük göğüslü olanlarda sarkma daha çok oluyormuş benim göğüslerim fazla küçük olduğu için değişiklik fark etmedim
Hazal_kubra12 anne96 2 doğum yaptm sarktı benmkiler zatn 2 ay feln emzirdim sütum gelmemişti bnmde biri büyük biri küçük çünkü birini daha çok emzrmisrn ondan süt daha çok gekiyo diye
Sevval4 anne96 hamileyken ve emzirirken dolu doluydu hoşuma gidiyordu açıkçası emzirmeyi kestim gerçekten çok kötü sarktı ve garip şekilde büzük büzük oldu eşim izin verse silikon yaptırmayı bile düşünür oldum ama eşim izin vermiyor . Benimde özgüvenim ister istemez bi gitti
hunilimom anne96 büyük kızım sağ göğüs emdi sadece o yüzden sağ büyük kaldı sol küçük şimdi küçük doğsun onu da emzireyim bakalım ne hal alicak ki ben şuan bile sevmiyorum
Hazal_kubra12 anne96 valla küçük kızım 2 yaşında düzelmedi yani tek seçenek estetik gibi gozukuyo cıvık ve sarkiklar😓
anne96 Hazal_kubra12 pekı oncesınde nasıllardı. benımkıler cok buyuk degıl baya dıkler acaba benımkı etkılenır mı bılemedım 🥺 olmadı estetık yaptırcZ
Hazal_kubra12 anne96 küçüktü cnm önceden suankinin yarısi kadar ama sertti yani dikti süt gidince sonduler sarktilar😓
Nil2736 anne96 emzirdiğin sürece şiş şiş oluo ama emzirme bittikten sonra afrikalı kadın memesi gibi oluo assfsgavav😂😂 İkinciye hamileym. Bitsin bu süreçler meme küçültme amlytı olcam.
anne96 Nil2736 off gercekten ne kadar kotu bır sey ya 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 ben de amelıyat olurum heralde ınsan bunalıma gırer 🥺
Nil2736 anne96 yani bunalıma girmedm ama ben eskiden sütyen takmazdm. Ucuna silikon takar çıkardm. Öyle küçük ve dikti. Nası bu hale geldi inanamıorm. Ee tabi eski zayıflık çıtırlık yok. Onunda etkisi var ama herşeyden önce sütyen takmayı hiç sevmiorm. senelerdir kullanmamışım. Doğumla berabr mecbr emzirme sütyeni ile başladım. Çok rahatsız oluorm. Yani sırf sütyensiz hayatıma dönmek için yaptırmak istiyorm. Önce bi doğum yapaym sonra zayıflayım. Sonra yaptırcam. zor bi süreç diolar ama napym 1 2 ay idare edicem artık