Elofasya 39+1 benimkide öyle , yürüyüş yapyorum onun dışında bişey yapmadım , zaten yürümeyede zorla çıkıyorum şiştim , son bir haftadır ayaklarımda ayakkabıma sığmıyor 🤦🏻♀️ , doktorum bayramda memleketine gidecekmiş ben yokken bişey olursa yakın arkadaşıma yönlendiririm diyor , halbuki ben kendi doktorumda doğurmak istiyorum 🤷♀️