eylulummmm 20+1 günlüğüz şimdi biz kaç aylık oluyoruz herkes bişey söylüyo biri 4 buçuk diyo biri 5 biri 5 i geçiyorsun diyo kaç aylığız biz
Melek-06 4ay21 günlük oluyo canım benim de çok kafama karşıyodu internette haftaya göre kaç aylik yazinca hafta hafta kac aylık olduğunu gösteren çizelge çıkıyor istersen oradan takip edebilirsin ben burda yükleyemedim resmi
eylulummmm @Melek-06 annemde diyoki doktorlar yanlış hesaplıyo benim dediğim doğru benim dediğim tarihte doğar görürüsün onlar farklı hesaplıyo diyo kafam karıştı
Melek-06 eylulummmm https://imgyukle.com/i/RjXUB1 sen burdan bak gene benim ablamda burdan takip ediyordu bu doğru