Merhaba, ben şu an 31+3’teyim. İzinlerimi doğum sonrasına aktarmak için 32. Haftada rapor almamız gerekiyormuş. Önümüzdeki hafta komple tatil olursa nasıl bir yol izlemem lazım raporu bu cuma alsam sorun olur mu? Ya da bayram sonrası haftaya mı beklemem lazım. Aynı durumda olan ya da bilen birileri varsa yardımcı olur musunuz lütfen ?