27 haftalık gebeliğim var doktor şimdilik ters dedi böyle giderse sezeryan dedi sizin bebeğiniz kaçıncı hafta da döndü veya ters olupta hiç dönmeyen var mı rahmimin yapısından dolayı her gitmemize aynı pozisyonda görüyoruz bundan dolayı da dönmemeye bilirmiş. İlk gebeliğim ve doğumdan da çok korkuyorum normal doğum istiyordum zaman yaklaştıkça iki türlü doğumdan daha da çok korkmaya başlıyorum