mucizem42 Bu başlığı açmasam catlardim 😂 bebek kilo boy ne alemde kızlar nasıl geçiyor gelin bı durum değerlendirmesi yapalim 😉
Duygumiran mucizem42 son 50 ama erken dogum riskimden dolayi buyuk ihtimalle son 3 hafta yada en gec 1 ay sayiyorum
Grenpeopl mucizem42 son 96 bizim de o üç haneli rakamlar düştü sanki ikililer düşmüyormuş gibi 😅. En son kontrol da boy 30 cm kilo 735 gramdı minik oğlumun🥺🥰
Meldaa55 mucizem42 sezeryan dogum olacak 38 de falan alir heralde doktor diye dusunuyorum :) sagdaglim gelsinler de agirlastiniz mi sizde karnim 9 aylik gibi oldu is yapmak falan cok zor oldu artik
mucizem42 Meldaa55 neden sezeryan normal daha sağlıklı sen mi istiyorsun yoksa gelişiminden dolayı mi
Duygumiran mucizem42 hislerimde hic âma hic yanilmam bide tek arteer tek ven var bebegimde kordon eksikliginden dolayi
Meldaa55 mucizem42 ilkim sezeryan bu da oyle olacak o yuzden normal yapamiyorum sikintilar oldugu icin
mucizem42 Grenpeopl aynn ya gitmiyor ikinhaneliler bizde enson gittiğimizde 25 haftalık idik 836 Gr dedi boyu hatirlamiyom ultrasonda vermemiş 🙄sormamisim bende laf edecem diye
mucizem42 Meldaa55 anladım canım tecrimubelisin sennsaglikli olsun da benim ilk şimdilik sıkıntımız yok normal olur inşallah 🙏