Ben bugun bişey ogrendim 28 haftalık gebeyim doguma gidince yaptrdığımız tüm testler yanımızda çıktı halinde dosyada olcakmiş ben üçlü tarama yaptım detaylı ultrason yaptım seker yuklemeside ama bana verilen kayıtları baktılar nede olsa diye manyak gibi attım çöpe ne yapabilirim endişeye girdim e nabizımda zaten kayıtlı ama çıktı olmak zorunluymuş nasıl alalbilirm bilginiz varmı 2 hafta sonra kontrolüm var o zamana kadar beklemedim doktoruma soracağım ama sizlerede sorayım dedim 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️