Rumuz_07 Gzmbuga05 yazın müslin örteceğim nevresim olarakta 2 takım aldım yedek olsun biri diye yatak koruyucuda aldım. Ha nevresimi içinde 1 tane pike var ama yaz olacağı için nevresim kılıfınıdq pike olarak kullanırım