bsr-ysmn bende 33+3 haftalığım 6 aylıkken diş ağrısı ile doktora gittim hamile olduğum için fakülte hastanesinde baksınlar biz yanlış bişey yaparız diye çekindiler fakülteye gittim röntgen de çekemediler bebeğe zararlı diye ama kanal tedavi gerektiğini gördüler uyuşturup o bölgeyi temizlediler fazla bişey yapamadılar doğumdan sonra gel dediler allahtan şuan ağrı sızı yapmıyor bekliyorum bende