Bence tek bir sayfadan bakma canım ben e bebek dahil her türlü siteden uyguna aldım yavaş yavaş ilk aylar almadım hatta çabuk büyüyorlarmış hastane çıkış seti 3 tane hediye geldi bile doğmadan 🤰🏻🤦🏻♀️Diğerlerini 3-6 ay sonrada 1 yaş şeklinde aldım onlar bile gözüme küçük göründü inşallah giyebiliriz kışın yazlıklarını almıştım e bebekten mayısta gelicek diye yazın sonuna doğruda kolluklarını alırım o zamana hem kucağımda oluyor net bir şekilde alırım her bebek aynı olmuyor çünkü uzun oluyor kilo farkı var 🤷🏻♀️🤷🏻♀️