Kızlar 34+1 günlük hamileyim. Özellikle sabahları uyandığımda el parmaklarımı böyle pençe gibi kıvırdığımda vs aşırı bir ağrı oluyor ödemden dolayı mı acaba öyle çok şiş de değil parmaklarım ama :(( sizde de oluyor mu? Bir de 4 5 gündür inanılmaz gaz sancım oluyor bildiğin kıvranıyorum bazen nolcak böyle 🥺