Kevsermucize Dr gittim bugün herşey normal çıktı amyon kan akımı ama bebeğin karnı bir hafta geriden geliyomus başına gelip sağlıkla dogran varmı haftaya tekrar gidecem gelistimi diye gelismese erken doğuma alabiliriz dedi çok korkuyorum 30 haftalık hamileyim 😭
Mysaa Kevsermucize 2 haftaya kadar normal diyplar ama üzülme canım doktor kötü bişey olsa derdi sana 1 hafta gerilik ilerilik olabilir doktor bütüne bakıyor haftanla uyumluysa ne olucak canım
Bizimmasalimiz__ Kevsermucize 3i haftalık hamileyim ve 2 hafta geride dedi doktorum ama hala bekletiyorlar korkma o kendini toplar
anne123_ Bende 30 haftalık gebeyim baş yapısı haftasiyla uyumlu karın yapısı 1 hafta geriden geliyor ama bir problem yok sadece son haftalarda gelişim kilo alımı durursa doğum olur dedi onun dışında gelişimini tamamlayan kadar bekleyebilir panik yapma canım