Doğum sadece sizin karar verdiğiniz bi süreç değil, aynı zamanda bebeğiniz tam gelişimini tamamladığında doğum yolculuğuna başlar. Bence zorlamayın bebeğinize zarar verebilirsiniz. Zamana bırakın. O en güzel zamanda doğacaktır inşallah. Herşeyde vardır bi hayır sıkmayın canınızı da. Olmadı diğer doktorada bikaç muayeneye gidip kendisine alışmaya çalışın.