Kızlar kısa programda 30 dk da 30 derecede 600 devir de renklilerini yıkadım ağırlıklı yeni doğan ve 3 aylık sıbınlar altlıklar falan vardı ama gözüme küçülmüş geldi. Islak diye mi yoksa hata mı yaptım acaba böyle olacaksa 3 aylık alayım yeni doğan dışında🤦🏻