kizlar bugun saglik ocaginda kan tahlili yapildi ayriyetten idrar tahlili idrarda proteinin karsisina sadece + yazmislar ne demek oluyor oda doktora bi gorun dedi pek bilgisi yoktu heralde soyle doktoruna dedi , gebelik zehirlenmesi falan diyor nette odemden dolayi yada bobreklerde sikinti oldugu zaman mi falan boyle seyler yaziyor anlamadim protein cikan varmi aranizda ciddi bir durummu doktora gitmemede daha var bide yeni gittim sayilir