Serapp14 Benim eşimin yapısı ve yetiştirilme tarzı öyle birazda, benimde hiç bulantım olmadı belirtim de olmadı bu zamana kadar, 5. aya gireceğiz , yine de elimi sıcak sudan soğuk suya sokmadı bu zamana kadar, midesi kaldırmayan şeyleri bile yaptı gık demeden, ayrıca hamilelik öncesi de böyleydi, hem yardımsever,ilgili, çok düşkün, bu yüzden annesine de duacıyım çok güzel yetiştirmiş annem. O yüzden bir şey istersem hiç rahat etmem kaldı ki, doğum günümde bile hediye beklemeyen bir insanım hiç önem vermiyorum ,yine bir çiçekle gelse teşekkür ederim mutlu olurum tabi ki, ama çevremdeki insanlar gibi asla surat yapmam bir şey almasa, sarılır yine öperim. 🌼💙🤗 Tamamen aile yapısıyla yetiştirilme tarzıyla ilgili olduğunu düşünüyorum ben. ⭐