Kendinizi şuan strese sokup bebeğinizi de üzmeyin. Bu ilk defa mı söyleniyor size önceki haftalardada var mıydı ? Benimde 15. Haftada öyle demişlerdi ancak sonrasında pozisyondan herhalde yanlış ölçülmüş deyip sonraki haftalarda bi sorun olmadığını söylediler. Eğer ilk defa böyle söylendiyse bebeğinizin pozisyonundan yanlış ölçülmüş olabilir. Yada başka bi doktora da gidip muayene olup içinizi rahatlatabilirsiniz.