Hatice141216 Kizlar cuma gunu 38+1de sezeryan oluyorum icime sızı düştü cok farkli duygular hissediyorum
aysesakaryaa Hatice141216 erken neden istiyorsunuz banada 38de alalım dedi istemedim bebek gelişsin diye 39.dayım suan
kuzeymomsss Hatice141216 bende cuma günü oluyorum, 37+3 heyecan korku bir arada. Rabbim sağ salim sağlıcakla eli yüzü düzgün kavuşmamızı nasip etsin inşallah 🤲🏻
aysesakaryaa Hatice141216 bi hafta daha beklerseniz bebeğiniz daha güzel gelişir bu yüzden dedim ama tabi sağlık icin önemli