Suleehamdi Geçen hafta beta 1835 çıktı bugun doktora geldim son adete göre 6+4 haftalıkmış, ultrasona göre 5+4 haftalıkmış heyecandan sormayı unuttum aklıma takıldı boş gebelik olsaydı söylerdi demi direk keseyi gördük dedi benimde aklıma gelmedi sormak
Ereeen Suleehamdi kesenin içinde bebişi gösterdi mi size veya bir bilgi verdi mi bebişle ilgili. Geç döllenme olmuştur 1 hafta grri olması çok önem arz eden bir konu değil benimki de 1 hafta gerideydi döllenmeden kaynaklı şuan 3 gün öne geçti
Deletedmom7373700 Suleehamdi endişe etmeyin hiç. Benimde ultrasona göre 2 hafta küçük çıkmıştı. İlk keseyi görmüştük sadece 5. Haftanın ortasında. 7. Haftada gittiğimde bebekte kalp atısıda gözüktü. Gözükür inşallah geç döllenme olabilir
Suleehamdi Ereeen zaten gecen haftada ki gittim canım o zaman keseyi görmemişti doktor geç döllenme olabilir demişti bugun geldim bugun de böyle söyledi. Kesenin içinde bebişi göstermedi benimde aklıma gelmedi sormak ama boş olsaydı söylemez miydi
Ereeen Suleehamdi erken hafta olduğu için şuan onlar için kese önemli oluyo korkma benim 6ncı haftamda kesrm 7ncı haftamda bebiş gözükmüştü ve karından gözükmemişti yine o kadar küçüktü ki kesemle bebiş vajinal bakılmıştı.İçini ferah tut
Suleehamdi Deletedmom7373700 evet canım benimde Bi hafta geriden geliyor şuan adete göre zaten geçen hafta doktor keseyi görememişti geç döllenme olabilir demişti ben bugun tekrar geldim görür belki diye gördü çok şükür. Bol gebelik de olsa beta yükselmezdi değil mi
Deletedmom7373700 Suleehamdi evet boş gebelikte Beta düzenli artmıyor. 5. Haftada ancak kese gözüküyor zaten o da genelde çok minik. 2-3 hafta sonra gittiğinde bebeğinde gözükür kalp atısıda duyulabilir
Suleehamdi Deletedmom7373700 teşekkür ederim kan verdim Gine de sormak istiyorum bugun keseyi gördük canım hayırlısıyla