Minik1Civciv Anneler 5+2 yim koyu kahverengi leke gördüm günlük pedimde sizce yerleşme kanaması mı kötüye yormak istemiyorum
Tugcemd Minik1Civciv hemen doktora gidin kötü düşünmeyin ama hemen gidin kahverengiyi içindeki pis kan korkmayın diyolar ama siz yinede gidin kesin sonuç alın
tazebiranne_hg04 Minik1Civciv mutlaka gidin ilaç verecektir düşük riski deniliyor genellikle bu tür kanamalara zamanla geçiyor ve düzeliyor
Minikanne123 Minik1Civciv 6 haftamda ben de kahverengi leke ile gittim düşük tehlikesiydi ama herkesin farklı olabilir tabi siz yine de doktora gidin ihmal etmeyin
Azra41 Minik1Civciv bende gittim doktor kanaman yok dedi ama progestan kullanıyordum zten onu 2 ye çıkarttı bence ihmal etme git sende
Minik1Civciv Tugcemd alttan muayene etti kese göründü ama kalp atışı henüz olmadığı için progestan yazmadı zaten kanama göremedim bir şey yok dedi
Minik1Civciv tazebiranne_hg04 alttan muayene etti kese göründü ama kalp atışı henüz olmadığı için progestan yazmadı zaten kanama göremedim bir şey yok dedi
Minik1Civciv Minikanne123 alttan muayene etti kese göründü ama kalp atışı henüz olmadığı için progestan yazmadı zaten kanama göremedim bir şey yok dedi
Minik1Civciv Azra41 alttan muayene etti kese göründü ama kalp atışı henüz olmadığı için progestan yazmadı zaten kanama göremedim bir şey yok dedi
Pcoslubiranne Minik1Civciv benim 4 hafTdan beri lekelenmem var.Progestan hormonum dusuk cikti hemen igneye baslandi.Kanama alanim da yoktu.Su an 17 haftalik hamileyim bebegin eşi öndeymis hala igne ve hap kullaniyorum.
Minik1Civciv Pcoslubiranne yani canım kalp atışı olmadığı için bir şey yapamadı inşallah bir daha tekrar olmaz size de çok geçmiş olsun