Dilayyyyy Meleka1 yedigin besinler cok etkiliyor bendede bi ara su fazlaydi ama o ay tatliyi cok abartmistm ve havuc cok yiyodum sonraki ay dikkat ettim yediklerme suyum. Normale gelmisti
Meleka1 Bende çok tatlı yiyorum demekki ondan mı 😔 Perşembe günü şeker yüklemesi yapılcak bakalım sonuçlar neyi göstericek çok korkuttu doktor beni sıvı dahada yükselirse kese patlarmış 😔