Hatice271020 nisan 13 te 2.doğumumu yaptim ilki kendi sancılarimla gerçekleşti. Bu doğumumda da günüm doldu doktorum sabah gel suni ile başlatalım dedi şans a o gun kendi suyum geldi ve sancim da basladi ama ancim coook duzensizdi o yuzden sunudan vazgeçmediler vajinal yoldan bir fitil taktılar sonra serum verdiler hayatımda ilk defa suni sanci ile orda tanıştım ve boyle birsey tahmin etmiyordum. Ebe bana korktuğumu hissedip korkma ikinci dogumum kendi sancılarimla ayni vs.dedi sakinleştirdi evet kendi sancimla aynıydı ama o ağrıyı yaşarken bir dinlenme süresi vardi ama bunda olmadi nedense yada dozunu arttırdılar diye olmadi bilmiyorum acilmam yoktu diye gidip gelip uğraştılar belki o yuzden yogun hissettm ama insanın kendi sancisina doğurması daha iyi