Gozde-Yunus0642 Kızlar dün erken test yaptım tek çizgi çıktı bugün ile 4 5 gün gecikmiş olacak ne zaman test yapayım yada ne yapmam lazım 🙄
Fatmaclk96 Gozde-Yunus0642 Ben 4. Gün gecikmeyle dün test yapmıştım silik şekilde ikinci çizgi çıktı bugün benimde 5. Gün kan verdim sonuç bekliyorum belirtilerin varsa yapabilirsin bence 🥰
Azra41 Gozde-Yunus0642 bende çok düzenli olurum adet erken olurum ama imkansız geç olmam 4. Gün yaptım valla 😄 dayanamadım silik çıktı kan verdiğimde de değerim baya yüksekti . Bence dene içinde kalmasın 2 tane al ama ne olur ne olmaz testten
Gozde-Yunus0642 Yaseminf yani aslında bu ay çok birlikte olmadık 2 kere falan Ramazan’dan ötürü kendimi umutlandırmakta istemiyorum hiç bu kadar gecikmemişti çok düzenli olurdu ya 1 gün önce ya Birgül sonra 🥰
Gozde-Yunus0642 Fatmaclk96 yani belirtileri aynı regli belirtirsi o yüzden anlamıyorum bel agrı göğüs de hassasiyet kasıklarımda kasılma var mı hiç olmazdı ay inşallah bakalım hakkımızda hayırlısı olsun 🥰😇
Fatmaclk96 Gozde-Yunus0642 Kesinlikle var böyle kendimi geriye doğru kasınca batıyor bide alt karnım göbeğim falan acıyor
Gozde-Yunus0642 Azra41 dayanamadım yaptım bir daha yine tek çizgi ay yapmıcam artık 😢nasip biraz daha gecikirsem kan veririm artık