Smymn Merhaba Philips avent göğüs kalkani kullanan anneler memnun musunuz ? kullanan annelerin fikrine ihtiyacim var 💕
PrensesFiona Smymn ben kullanıyorum çok memnunum keşke başta bunu kullansaydım defim. İlk gümüş kapak kullanıyordum kenarları belli bir süre sonra göğsümü kesmeye başladı. Sonra kalkana geçtim çok memnunum
Aysmaa PrensesFiona Smymn bende bugün muaidilini aldım phılıps pahalı diye. Mycey göğüs kalkanı yorumlar güzel herkes phılıspe o kadar para vermeye gerek yok demiş deniycem bakalım
Smymn PrensesFiona suan aklıma yattı bu kalklanlar göğüs ped almaktansa bunlari düşünüyorum . teşekkür ederim ♥️
Smymn Aysmaa evet evet onu da gördüm plastiği bı tik farkli diyor yorumlarda ama fiyat olarak cok iyi benimde aklima yatti 👍
PrensesFiona Aysmaa aynen öyle bana ablamdan kaldı. Yoksa ikisinin de işlevi aynı maksat göğüs ucu kıyafete değmesin ve sütyene süt akmasın.